torstai 31. tammikuuta 2013

Kattokaa mitä mulla on!

Ensin näin yhdet jossain blogissa, sitten toiset ja kolmannet ja ei mennyt kauaa kun jokatoisessa blogissa oli tällaiset, samoiten Alvhemmaklerissa jokaisessa kodissa. Minäkin halusin, en siksi että kaikilla muillakin on, vaan siksi että ne on kertakaikkiaan ihanat.

Joten, kattokaa mitä mulla on!


Iiihanat la case de cousin paul-pallovalot! Ja niinkuin aina, suunnitelmat menee uusiksi kaupassa. Mun piti ensin ostaa värikkäät, mutta kaupassa nämä liila-sävyiset näyttikin kivemmilta.

Valot saa odottaa paketissa lauantaihin saakka, koska mulla on oma tapani saada uudet asiat paikalleen. Ensin siivoan kodin puhtaaksi ja kauniiksi,(yleensä hyvin malttamattomana ja nopeasti) sitten vasta avaan uuden jutun paketista ja asetan sen paikoilleen. Se uusi asia on vaan niin paljon kivempi pistää omalle paikalleen kun on siistiä ja kaunista ympärillä, muuten sen uutuuden hohto katoaisi sinne sekaisuuteen. Saman kohtelun saa myös tämä paketti :)

2 kommenttia:

Ilahduta minua kommentilla :)