keskiviikko 1. elokuuta 2012

Laitteiden uudistus

Jo jonkin aikaa olen suunnitellut päällystäväni stereoiden kaiuttimet  jollain, en vaan tiennyt oikeen millä. Ne oli tylsästi ihan vaan puun väriset. Olisihan ne tietysti voinut maalatakkin, en vaan oikeen uskaltanut, se tuntui jotenkin niin lopulliselta. Sitten kuuklailin asiaa ja löysin dc-fixin. Kävin heti Bauhaussissa, valinnanvaraa oli vaikka mitä! Vai miltä kuullostaisi vaaleanpunaiset sametti stereot? Tai sellaista graniitti-look-alike? Ja sitten se mitä olisin haluunnut, matta valkoinen oli loppu, otin sitten kiiltävän, koska tahdoin päästä hommiin tietysti heti. Eikä siinä kauaa nokka tuhissut kun päällystin kaiuttimet, ja samalla itse stereopömpelinkin (kun olin kerta aloittanut..).


Tässä kaiuttimet sellaisena tylsänä kuin ne oli


Ja tässä päällystettynä. Olin niin innoissani, että tungin ne jo tonne tason väliin ja pistin kaikki johdot paikoilleen, sitten vasta muistin ottaa kuvia.. Alkuperäisiin suunnitelmiini kuului myös valkoista pitsiä noihin harmaisiin kangasosiin, mutta jätin ne nyt kuitenkin ihan noin.



Pömpeli oli alunperin harmaa.


No kun kerran olin aloittanut, päällystin myös dvd-soittimen. Tämä ei kyllä ole enää käytössä, mutta ehkä joskus..
 

Huomaa yksityiskohdat, LG-merkki ei jäänyt kalvon alle :)

 


Seuraavaksi telkkari! No ei kai, joku raja sentään.. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta minua kommentilla :)